+2
26-06-2026 12:07
+1
26-06-2026 10:57
25-06-2026 21:14
+0
25-06-2026 20:59
+3
25-06-2026 20:55
25-06-2026 20:49
+8
25-06-2026 20:44
25-06-2026 20:38
25-06-2026 20:20
24-06-2026 22:09
Loading
+2
Monic Armiento-Hissink
Tja, dat is een natuurlijk verloop, mensen zoeken een nieuwe uitdaging en krijgen bij andere teams meer betaald zoals Cadillac die nog aan het bouwen is aan een team en daardoor nog meer geld ter beschikking heeft door de budget cap dan teams als RB, dat al een groot team had toen de budget cap zijn intrede deed. Salarissen vallen ook onder de budget cap en hoe groter je team des te minder geld erover blijft om grote kopstukken aan te trekken. Nu er een aantal van die kopstukken zijn vertrokken komt er ook weer financiële ruimte om dat op te vullen.26-06-2026 12:07
+1
Monic Armiento-Hissink
Geef 1 reden waarom hij Max nu nog zou willen? Kimi is gedoodverfd om kampioen te worden want dan kan Toto een lange neus trekken naar RB dat ze toch hun eigen ster hebben en de jongste kampioen. Russell doet het ook goed en heeft gewoon veel pech gehad met die onbetrouwbare motor. Hij kost ook nog eens veel minder dan Max.26-06-2026 10:57
+1
Monic Armiento-Hissink
Dat dus.25-06-2026 21:14
+0
Monic Armiento-Hissink
Lando heeft ook al twee races een nul score gehad omdat hij...... inderdaad ook een Mercedes motor achterin heeft liggen.25-06-2026 20:59
+3
Monic Armiento-Hissink
Ik kan niet begrijpen dat dit door 90% goed is gekeurd, wat ik heb gelezen. Daar moet omkoping in het spel zijn want hoe kan je met je gezonde verstand toestemmen met een dictatoriale organisatie die het op deze manier wordt.25-06-2026 20:55
+0
Monic Armiento-Hissink
Dan moeten ze ook niet meer in Singapore en Italië gaan rijden. Ze kunnen koelvesten dragen en als ze daar niet voor kiezen is dat hun eigen verantwoordelijkheid want wat gewicht maakt het niks uit want als ze dat niet doen moeten ze extra gewicht meenemen.25-06-2026 20:49
+8
Monic Armiento-Hissink
Max blijf bij Red Bull punt. Ferrari gaat nu LH ook niet de deur wijzen en Leclerc zit daar in cement gegoten. Bij Mclaren is hij weer afhankelijk van een motor leverancier en dan is het niet altijd zo dat deze ook alle gegevens mee geeft voor het gebruik van die motor. Daar is Mclaren dit jaar ook achter gekomen. Andere teams zijn niet aantrekkelijk genoeg omdat ze niet bij de top behoren of ze kunnen hem niet betalen.25-06-2026 20:44
+1
Monic Armiento-Hissink
Die meningen worden voor het grootste deel gevormd door wat er op en rond het circuit gebeurde en daar was Jos inderdaad streng. Maar niemand weet hoe het er thuis aan toeging. Ik Heb laatst een van de vele biografieën gelezen en daar kwam ik een verhaal tegen dat Max naar Jos kwam en dat hij het aan de stok had met een andere jongen die vervelend deed. Jos zei toen dat Max het zelf moest oplossen, iets wat heel normaal is lijkt me en wat mijn ouders ook altijd zeiden. Maar toen ging zich er een volwassenen mee bemoeien die Max bij de keel greep. Dat was waarschijnlijk die bewuste klap die Jos uitdeelde en de ontvanger daarvan zijn kaak brak. Alleen dat laatste deel heeft de krant gehaald maar wat er aan vooraf ging niet. Dit soort akkefietjes hebben de reputatie van Jos geen goed gedaan. Maar die band die die twee hebben krijg je niet als je zoals velen beweren je kinderen mishandeld hebt.25-06-2026 20:38
+1
Monic Armiento-Hissink
Hij laat ook een lichtje schijnen hoe het achter de schermen verloopt. Wat hij hier in deze podcast ook vertelde was dat RB al jaren via hun academie niet alleen coureurs opleid maar ook engineers en ander personeel. Wat wij zien als nieuwe gezichten zijn eigenlijk mensen al jaren bezig zijn binnen Red Bull en van onderaan de ladder zijn begonnen. Degene die de rol van Calum heeft overgenomen is door hem zelf opgeleid.25-06-2026 20:20
+0
Monic Armiento-Hissink
Die zal een stuk beter worden als er 7kg vanaf gaat.24-06-2026 22:09